疯 Insanity



疯了 真的疯了 Nuts Yes I am
一片寂静的早晨 Within the silent morning glory
无意间听见自己在说话 My soul requested a conversation with me
呐喊着已经进入疯癫的自己 Screaming my name from walking to depth of mud


我开始不晓得我在做什么 I'm wondering what am I doing
明明心里是写着寂寞孤单 Clearly seen the loneliness in my soul
外表却常常挂着招牌笑容 Constantly showed off my pretends of smile
让人觉得我还是一样幸福 Publication of happiness always on my face


看着他人流露着热情的眼神 I seen their passion in their eyes
就像每一分秒都在告诉对方 Communicating in each second between each others
我一生一世只想和你在一起 That the promise of love and being together
但能为真爱付出的又有多少 But I'm wondering how many would last forever


我怀疑自己 I doubt myself
也怀疑别人 I doubt others
是否会爱我 Will I be loved
还是在耍我 Will I be fooled


我明白我需要的是什么 I understand the needs inside me
但我还是无法去拥有他 But I have failed to be possessive
我无法解释对你的举动 I can't explained why I felt this way
但我知道我对你的感觉 But I know I started feeling you

Connections edit post
6 Responses
  1. 谢谢你的胶布,
    希望有有用。

    也希望你开开心心,
    既然都选好了这条路,
    就不要想太多了,
    即使走错了,
    至少也曾经开心过。


  2. 知归者 Says:

    允许自己有低智商无法控制自己的情绪,
    允许自己对他有冲动的时候,
    也允许自己有时候会做出一些很傻的举动。。。


  3. Sanze Says:

    Dun worry, the days will getting better!


  4. SIMMY Says:

    我怀疑自己 I doubt myself
    也怀疑别人 I doubt others
    是否会爱我 Will I be loved
    还是在耍我 Will I be fooled

    有时候人的心,真的是很难猜的。



  5. Go Smerv Says:

    回 稀客
    懂啦,你看好你自己才是

    回 我还是原来的我
    只因"爱"一个字

    回 Sanze
    Hopefully, though it might not be, but I wish it could be

    回 SIMMY
    每人都不一样,如果那么容易猜透那生活就没乐趣也没惊喜

    回 Chris
    我想(要),只是自己想太多


Related Posts with Thumbnails

  • Popular Posts

    Color My Life


    About Smerv

    My photo
    天马行空不是凭空想象 只有真心话 还是真心话

    Discovery


    12 - 13 Feb 2011
    Thailand | Songkhla, Hat Yai

    07 - 12 Jul 2011
    India | New Delhi, Agra

    27 Aug - 03 Sep 2011
    Indonesia | Bali, Malang, Mt. Bromo, Surabaya


    Fans Club


© Copyright 2009 天 马 行 空 ∞ I n f i n i t y ™