Day 2 | 香港迪斯尼乐园 Hong Kong Disneyland

Breakfast just right behind the hotel. The foods… SUCKS!


Exciting when reached Sunny Bay Station


Just walk towards it and you will find your day


The first “alien” I saw, Science-man


While walking along the shops, OH MY GOD! I found THEM!


They are too adorable till I need to hug them tightly and walking around the shop!


High School Musical is Live there but not Zac Efron and Vanessa Hudgens


(Click the picture to enlarge)

I love getting wet under the hot sun! I love water splashing parade!


Had lunch at Royal Banquet House where Beauty & The Beast dancing


The Sleeping Beauty Castle of HK is the smallest in the world…


Everyone like it except when it starred in horror movie


Have you heard of “Che Zai Min” 车仔面 (Trishaw Noodle)?


Today expenses?

Details

HKD

MYR

Transportation

57.00

23.95

Foods & Beverages

110.00

46.22

Total

167.00

70.17

16 Responses
  1. 送给我那个松鼠啦~求求你啦。
    跟你交换条件好不好~



  2. lock Says:

    失蹤那麼久原來go abroad了!

    你的港澳之旅使我回想起我3度到當地的記憶!

    為何你的車費那麼高的? 你沒買八達通一日走透透的那種車卡嗎?

    我也認同車仔麵味道麻麻而已!

    為何你沒去吃許留山的芒果捞? 這個很正點的!


  3. Go Smerv Says:

    lock
    我先搞自闭后才到处飞飞的

    车费啊?有些是乘搭的士
    巴士也有

    就是忘了买八达通
    不过第三天有买一天的Daily Pass

    当然有啦,許留山就在我住的酒店外面


  4. terence Says:

    香港。。。
    我。。。
    我要去啦。。。
    但没钱。。。
    anyway。。。

    消费好像蛮贵的。。。
    2d1n要马币1200+哦?

    那里的食物真的普通罢了哦?


  5. 你是去玩还是工作的啊?


  6. 好小气哦,好彩没有对你很好~
    讨厌的天蝎宝宝~


  7. 对了,
    对了,
    礼物在哪里?哈哈哈

    开玩笑的拉~~~


  8. Go Smerv Says:

    terence
    现在就开始存钱
    我一年前每个月拿薪水后,逼自己存RM400-500给自己的港澳之旅
    没有2D1N啦而是5D4N

    稀客
    两者都有不过工作到后来也是搁置了
    你的手信啊?有啊不过要看看你这位大少爷什么时候愿意见个面咯

    無比膏 Ooby
    个两条揶系我的宝贝仔黎架
    边度可以随便同人地交换自己的儿子?


  9. 第一次來~
    留下腳印

    香港真的看起來好好玩~


  10. 算了,还以为你对我会很慷慨,
    如果你对我很好,
    说不定我也会对你很好~


    ps:下次去penang要怎样可以找到你,请说明方法~


  11. 哈哈!!
    好啊!但是不懂要等几久的哦!
    哈哈1!
    有啊!
    你有玩frenster吗??
    对咯!强少爷说得对
    手信呢!哈哈!!开玩笑!


  12. Go Smerv Says:

    十六夜真人
    超好玩!不过我只选择夏天才到香港

    無比膏 Ooby
    你来槟城时我会对你特别好
    要找我?很容易啊
    “远”在天边,近在眼前
    你所认识的见过的我也认识啦
    (其实只有一位)

    -平静世界-
    有听过failing to plan is planning to fail吗?
    如有计划肯定会实践

    有啊!我blog的profile不就有了吗
    MSN吧!


  13. Anonymous Says:

    妈妈咪啊~
    我也要去迪斯尼乐园~
    我要~我要~

    礼物勒~?
    哟哟哟~没有我们的心哦~
    哈哈~
    ""openplaysmile""

    小宇


  14. Anonymous Says:

    好羡慕哦
    香港感觉好好玩哦
    可悲的我,连飞机都没坐过,
    好想出国玩哦,
    台湾,香港,曼谷,日本
    所有的购物天堂。。。。

    那松鼠好可爱噢
    alvin and the chipmunks
    我喜欢,可以送我吗??
    o(∩_∩)o...哈哈
    拜托拜托啦。。。。


  15. Go Smerv Says:

    小宇
    我的心就在我的天马行空里


    little panda
    那是chip n dale不是alvin
    自己存钱然后到香港买吧


Related Posts with Thumbnails

  • Popular Posts

    Color My Life


    About Smerv

    My photo
    天马行空不是凭空想象 只有真心话 还是真心话

    Discovery


    12 - 13 Feb 2011
    Thailand | Songkhla, Hat Yai

    07 - 12 Jul 2011
    India | New Delhi, Agra

    27 Aug - 03 Sep 2011
    Indonesia | Bali, Malang, Mt. Bromo, Surabaya


    Fans Club


© Copyright 2009 天 马 行 空 ∞ I n f i n i t y ™